BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 28 January 2010

"saya nak 'sensengg' "





~ Bismillahi awwalul akhir ~
~ Salam semua ~


hurrmmm..
mulut dah banyak kali menguap..
mata dah berkedip2 mintak direhatkan..
tapi hati dok berkeras suruh bertahan sekejap lagi..


niat hati mlm ni nak langsaikan semua asgment. punyelah semangat, siap pegi beli ink mlm2 sebab ink printer dah abis.. tengah semangat nak print tetibe baru teringat yang kertas A4 pun dah xde.. terus hancuss harapan nak tengok asgment siap keluar dari comp mlm ni..


~tu yang terbelok ke cni :p

teringat kerenah anak2 kat skola.. dlm masa sebulan ni mcm2 cerita yang mereka olah..

(Lokasi : kelas darjah satu)





Lebih kurang 20 minit pot pet dlm kelas tu, saje la cik iz mintak diaorang tulis smething.. tengah2 cik iz melayan and memantau, datang sorang budak kecik yang comel ni ,



Aiman : tajah, kite nak 'senseng'..

cik iz : ape dia aiman...?

Aiman : saya nak pegi 'senseng'..
( sambil kepit2 seluar)
cik iz : aiman cakap ape ni syg..

( sambil cuba tanya rakan2 aiman)
aiman : nak pegi tandas, tajah...
cik iz : owh...pegi la syg.
(tersengeh..)



Hihi..Aiman ni pelat ckit.. senseng tu sebenarnya "kencing"..hihi comel je bunyinye..


Tengah2 ada kerja yang tersangkut ni, bila teringat telatah anak2 kat skola, ringan sikit kepala..
hihi



Kesimpulannya, anak2 kecik ni mampu buat jiwa tenang..lagi2 yang comel2 tuuu.. :)





~Bukan gambar Aiman, ehsan dari sepu :p ~


okeeyyy.. dah masuk waktu pagi ni (01:26 a.m.).. mata pun dah berat semacam.. tdo k sebab esok ada baanyaakk keje nak buat.. fuh! siap la hendaknya (^_^)


~ salam and selamat malam ~ zzzzzz...



notakaki : entah bila akan berkunjung ke sini lagi.. masa mencemburuiii.. :p

2 comments:

mamawana said...

Fenat sis...... memang mama pun cam tu. Kadangkala sambil buat kerja, fokus, tetiba sakit kepala, pedih mata ngadap pc, fikiran rehat jap melayang...seminit dua minit tiga minit. Takda anak2 murid comel dtg bertanya itu ini.

Senseng...kelakar bunyinyer.

Mama suker murid2 skolah rendah ni. Terhibur melihat keletah mereka. So, selamat terhibur dgn telatah dan kepetahan mrk. Salam sayang.....

SwEeTFoResT said...

hehe..syok nye dpt lyn bebudak..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin