BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 1 December 2009

mAsA bErLaLu TaK tUNGGu SEsApE + TaK seMuA yaNg kiTa INginKaN AkaN kiTa miLiki




~ Bismillahi awwalul akhir ~
~ Salam semua.. ~


..mukaddimah : start entry ni, nak guna cik iz je, xde daku dah.
maaf la, ada alasan tersendiri..

sekejApnye maSa bErLaLu.. time mesyuarat tadi cik iz still tulis tarikh november. lupa yang rupanya dah masuk bulan disember! macam baru semalam duduk di buLan jaNuari, tau-tau hari ni dah 1 disEmber. cepatnye.. teRlaLu cepat rasanyA.. ahh..maSa tak tunggu sesiapa. masa hanya berputar dan terus berputar tanpa menghiraukan apa pun..

tErLaLu banyak perkara yang mengejutkan berlaku tahun 2009 ni. nak gelar apa ye tahun 2009 ni?? 'tahun kejutan'! haha.. seb baik cik iz takde sakit jantung.. kalau tak, dok spital agaknya..xmola.. rilexx sudahh..

yeahhh..xsemua yang kita inginkan akan jadi kenyataan.. fakta bukan auta! semua pun lalui perkara yang sama kan.. Dan tahun ni tahun dugaan yang melimpah ruah la buat cik iz. sakit nak tadah tapi skrang cik iz sengeh jer..(^_^) xguna nak merungut. bukan boleh undur balik pun. benda dah jadi, DIA je tau apa hikmah di sebalik semua tu. AmBik YaNg jErNih, bUanG yaNg KeRuh. Fullstop!

Hari ni masuk minGgu ke-2 cuti. ada lagi lebih kurang 4 minGgu! mak aihh... seronok memang seronok, tapi takut xtaw nak wat ape kat umah.. adik-beradik semua dah merantau. Rata-rata angkat kaki tahun ni, tu yang terasa lain ckit la.. betul2 tinggal cik iz, kakak dgn mak and ayah.. kakak pun keje, tgahari n malam je ada kat umah.. so, wajah ni je la yang akan menjadi tatapan mak ayah tanpa ganti untuk tempoh sebulan ni.. hehehe..


~sekadar gambar hiasan bersama teman-teman sepejabat :p ~

hope nikmat masa yang ada ni cik iz manfaatkan dengan perkara-perkara faedah..


jangan makan tdo je dah ler.. xpasal-pasal jadi belon lepas cuti.. hehe.. tepuk dada tanya iman, jangan tanya selera je cik iz.. sebab selera xkan pernah puas dengan apa yang ada..



~ Dari hAti ~

" semakin meningkat usia,
semakin dekat dengan 'hari itu',
Peringatan tentang 'hari itu' sering ditayangkan,
moga iktibar bukan untuk sementara,
Biar terusik hati,
Biar tersentak perasaan,
Asalkan langkah diperbetul,
Dan bekalan sempat diperkemas..
Moga 'hari itu' menjemput,
Tatkala ingatan tertumpu pada-Nya.."














2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~
ku makin gemuks~

maiyah said...

makin hari usia makin meningkat.. makin pelbagai ragam kisah akan ketemu dari tahun ke tahun

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin