BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 30 July 2009

apa ada dengan "HATI"..??






SALAM SEMUA..


'Cuaca' malam ni agak 'mendung'.. biasala kan... nama pun MANUSIA, bukan setiap
hari yang dilalui tu cerah..sebab tu la pic 'HATI' kat atas tu retak semacam.. Ermm.. rasa2nye la kan kawan2, dalam banyak2 perasaan yang wujud dalam HATI, apa agaknya yang paling teeerrrkesan yek? hm... maybe terpulangla pada tiap2 individu tu kan..



Minggu ni boleh dikatakn minggu yang agak merunsingkan. bukan niat untuk merungut.. cumanya nak kongsi and luah apa yang terbuku. rasa macam dah berkarat2 dalam hati. bukan xde tempat mengadu, juz take another way utk legakan hati.. bleh kan??



Banyak sangat rasanya kelemahan yang ada dlm diri ni. kdg2 rasa mcm paling xmampu berbuat apa2 sebenarnya dalam hidup. tapi tu la, bila terfikir, kalau kita ni xmampu, xkanla kita ni diberi peluang bernafas di muka bumi ni kan.. jadinya, kuat kan semangat and mintak la pertolongan pada yang layak..



Kalau ada yang berminat untuk jawab, silalah..



soalannya berbunyi :



-salah ke kalau terdetik di hati untuk meragui sesuatu yang xpasti, yang tidak jelas dan tidak ada di depan mata?



Puas berfikiran positif, namun apakan daya, iman tidak setebal mana yang mampu menangkis segala bisikan musuh.. jalan terakhir yang mampu dipilih hanyalah berserah dan mengharap jawapan yang terbaik akan muncul..



Yang pasti.."YA RABBI..BANTULAH HAMBA-MU INI.."




(Salah satu cara menenangkan hati, pergi la ke tempat2 yang mendamaikan.. i will!! )

Akhir kalam.. thanx pada sape2 yang sudi beri komen yang membina and pada sape2 yang rasa cerita kali ni wat dia menyampah,so sowiiiiii... saya hanya manusia biasa..

Daaaaaaaaaa.....


2 comments:

Jard The Great said...

tak salah......... kalo dah timbang baik buruk sesuatu keputusan.. dn masih jumpa jalan yg buntu dan buat jiwa kaco jer.. baik tinggalkan je.. huhu

khalifah allah said...

thanx Jard! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin