BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 26 June 2010

lame tak berjumpe di sini..alam maya yang punya seribu satu rasa =)



~ Bismillahi Awwalul Akhir ~


~ Salam Semua~



Subhanallah..Alhamdulillah..Lailaha Illallah..Allahuakbar..


Ting!


Senang je nak dpt pahala. kalian sebut je kalimah2 suci kat atas ni, automatik dpt pahala..insyaAllah.. best kan? =)



Hurm...Riiiiindu sgt nak menulis kat cni. Sungguh. And hari ni genaplah 2 bulan Cik Iz tinggalkan kotak hati kecik cik Iz ni . Saje.. :p



Kalau ikutkan, banyak sgt bnda nak kongsi, tapi rasa mcm patut simpan sendiri je..
lagipun cik Iz x bercadang nak menulis panjang kat cni.. Cik Iz cuma nak ckp, Cik Iz Rindu. Rindu sgt...



_Selamat malam_










*jatuh cinta dengan lagu ni*



( Ketulusan Hati)

4 comments:

Gallery indah said...

salam

mamawana said...

Salam visit....

mamawana said...

Salam..

Rindu kat cik Iz. Watpertu?

LUMUT said...

alamak x dpt nak dgr lagi lagu ni..hee....
sehat kamu?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin